۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۷:۴۳

با برگزاری رویداد تبادل فناوری؛

چالش‌های صنعت کشاورزی به دانشگاهیان البرز معرفی شد

چالش‌های صنعت کشاورزی به دانشگاهیان البرز معرفی شد

کرج- دبیر اجرایی رویداد تبادل فناوری با محوریت چالش‌های موجود در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی گفت: ظرفیت‌های اساتید، دانشجویان، دانشمندان و شرکت‌های دانش بنیان را به صنایع معرفی کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد غفرانی عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه رویداد تبادل فناوری با محوریت چالش‌های موجود در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی که در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: این برنامه در نوع خود یک رویداد تخصصی بود که با همکاری صنعت، مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.

وی بیان اینکه ۱۰ شرکت تولید محصولات غذایی کشور در این رویداد شرکت کردند، به حضور هفت شرکت دانش بنیان و بیش از ۱۵۰ نفر شرکت کننده اشاره و بیان کرد: مهم‌ترین وجه تمایز این رویداد نسبت به رویدادهای تخصصی مشابه این بود که ما دو محور تخصصی تعریف و چالش‌های صنعت را احصا و به علما و اهالی فن در حوزه کشاورزی و غذا معرفی کردیم.

دبیر اجرایی رویداد تبادل فناوری با محوریت چالش‌های موجود در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی مطرح کرد: ظرفیت‌های اساتید، دانشجویان، دانشمندان و شرکت‌های دانش بنیان را به صنایع معرفی کردیم تا برای تولید محصولات جدید از آنها و راهکارهایشان برای رفع چالش‌های مربوطه بهره مند شوند. در این راستا حدود ۴۰ چالش به دانشگاهیان اعلام شد.

کد خبر 6266659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha